CSC congres 2020 ‘Op zoek naar de samenleving van morgen’

Het CSC 2020 vindt dit jaar in hybride vorm plaats
op woensdag 26 augustus op Landgoed Zonheuvel.
Met 100 deelnemers ter plaatse* op 1,5 meter gaan we
op zoek naar de samenleving van morgen. Vanaf 14 uur is onbeperkt online deelname mogelijk via een livestream.

Het loopt al aardig vol, dus meld snel aan!

* live congres vindt plaats mits verantwoord en onder voorbehoud van overheidsrichtlijnen

Uitnodiging en programma CSC 2020

Met bijdragen van:

Samen vooruitkijken

Het wordt een ontmoeting tegen de achtergrond van de (on)voorziene gevolgen van de coronacrisis voor ons (samen)leven. Allereerst de gevolgen van de aanpak, behandeling en verspreiding van het virus voor de draagkracht van ons zorgsysteem. Maar ook de meer indirecte gevolgen die onze crisisaanpak heeft op alle andere levensterreinen liggen onder de loep. We benaderen het thema nationaal en internationaal: psychologisch sociaal, moreel, economisch, technologisch en geopolitiek.

Zou het kunnen dat de coronacrisis ons zozeer stilzet bij de wereld die wij tot stand gebracht hebben, dat wij nieuwe kansen en mogelijkheden zien om haar anders, rechtvaardiger en duurzamer in te richten?

Al in januari, voor deze crisis was voorzien, kozen jongeren uit onze Christelijk-Sociale achterban unaniem voor het congresthema ‘Op zoek naar de samenleving van morgen’. U bent van harte welkom om uw licht over dit thema te laten schijnen.

Ik meld me aan