De Waarden van Werk – trainingsdag voor CSC leden uitgesteld

blog
Categorie: blog

Tot onze spijt hebben we moeten besluiten deze Training & Dialoogdag op 7 december uit te stellen. Dit wegens de verspreiding van het Covid virus en daardoor de nieuwe lockdown met de aangescherpte maatregelen. De opzet van de dag waarin de deelnemers daadwerkelijk een dialoog voeren over de waarde van werk omzetten naar een online bijeenkomst, zou te grote afbreuk aan de kwaliteit van de dag doen.

We hopen op betere omstandigheden in 2022. Zodra wij op een termijn van 6 weken in redelijkheid een nieuwe datum kunnen plannen zullen we u die zo snel mogelijk laten weten.

Organisatoren SBI Formaat, Socires en VNO-NCW

Bij het CSC aangesloten organisaties worden op 7 december 2021 van harte uitgenodigd voor een dag van training en gesprek over ‘De waarde van werk’, met inleiding van Hans Borstlap.

Hans Borstlap was voorzitter van de commissie die het bekende rapport schreef :‘In wat voor land willen wij werken?’ (2020). Met hem, medewerkers van Socires, trainers van SBI Formaat en aanwezige CSC-leden kunt u in gesprek over waarde(n)volle arbeid.

• Wat maakt werk van waarde?
  • Hoe is het in Nederland gesteld met de waarde die we aan werk hechten?
  • Wat zijn uw ervaringen met waarde(n)vol werk in uw organisatie?

Deze dag wordt inhoudelijk verzorgd door denktank Socires en SBI Formaat, met steun van het Christelijk-Sociaal Congres en VNO-NCW & MKB Nederland.

U kunt zich aanmelden door een mail aan secretaris.csc@sbiformaat.nl.

Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar. In beginsel is er ruimte voor één afgevaardigde per aangesloten organisatie. Mochten echter meer mensen van uw aangesloten organisatie belangstelling hebben, wilt u dit dan aangeven bij uw aanmelding? Ook overige geïnteresseerden kunnen een mail sturen, wellicht blijkt er voor hen toch een plek te zijn.

Na aanmelding ontvangt u eind november meer informatie over het programma.