U kunt nu nog aanmelden

blog
Categorie: blog
Dr Haroon Sheikh spreekt op het congres over verbondenheid en de betekenis van digitalisering. In zijn boek ‘Embedding Technopolis, turning modernity into a home’ beschrijft hij de impact van wereldwijd veranderende verhoudingen van technische innovaties voor ons dagelijks leven.

Videocolumn Haroon Sheikh: waarom grijpen moderne samenlevingen terug op tradities?

Haroon Sheikh is senior wetenschapper bij de WRR (Wetenschappelijke Raad voor Regeringsbeleid), filosoof bij de Vrije Universiteit Amsterdam en daarnaast afgestudeerd politicoloog  bestuurskundige. Van 2015 tot 2018 leidde hij de Freedomlab Thinktank over de impact van nieuwe technologie en veranderende mondiale verhoudingen.

___________________________________________________________________________________

Pauline Seebregts vertelt verhalen die het hart raken.

Een goed verteld verhaal is een belevenis die raakt en inspireert. Dat geeft mogelijkheden! Verhalen verbinden, voeden, vermaken, informeren, transformeren, verwonderen en helen. Eenvoudige woorden toveren beelden die helpen om de werkelijkheid met andere ogen te zien, spelend met fictie en non-fictie. Werelden gaan open en ontmoeten elkaar.

Pauline Seebregts is Nederlands en Vlaams vertelambassadeur 2017. We hopen dat u er goed voor gaat zitten.

Dagvoorzitter Ruth Peetoom

Wees er snel bij: U kunt nog aanmelden!

Jongeren (na ’92 geboren) betalen slechts 25% van de ticketprijs.

Meer over het congres

Direct naar aanmelden