CSC Plein

teksten van het CSC2013

donderdag 29 en vrijdag 30 augustus 2013

173 Deelnemers aan CSC2013

♦ Willem Aantjes ♦ Nancy Abelskamp ♦ Piet Adema ♦ Cees Akerboom ♦ Otto Albrecht ♦ Ineke Amelo ♦ Chris Baggerman ♦ Dick den Bakker ♦ Wouter Beekers ♦ Marianne Beelaerts ♦ Willem Jelle Berg ♦ Esther Bergman ♦ Cor van Beuningen ♦ Elizabeth Boddens-Hosang ♦ Leny Boere-nederend ♦ Bert van Bokhoven ♦ Pieter Bos ♦ Huibrecht Bos ♦ Jaap Bouterse ♦ Jan-Willem van den Braak ♦ Abe Brandsma ♦ Hilda van de Bree ♦ Cees Bremmer ♦ Joop Brongers ♦ Hans Bruning ♦ Clazina de Bruyn ♦ Govert Buijs ♦ Rieuwerd Buitenwerf ♦ Frances Carrière ♦ Karel Claassen ♦ Dirk Jan Coehoorn ♦ Iris Creemers ♦ Addie van Dalen ♦ Klaas Pieter Derks ♦ Jan Jacob van Dijk ♦ Wim van Dijk ♦ Gerben Dijkstra ♦ Frank Dijkstra ♦ Mirjam Dirkx ♦ Guusje Dolsma ♦ Peter van Duijvenbode ♦ A. Duurkoop ♦ Jan Eerbeek ♦ Martin van Eerde ♦ Wim Eikelboom ♦ Monique van Fessem ♦ Titus Frankemölle ♦ Wim van Galen ♦ Jacobine Geel ♦ Jos van Gennip ♦ Jos van Genugten ♦ Bert Godschalk ♦ Jeroen Goosen ♦ Hans Groen ♦ René Grotenhuis ♦ Marjan Haak ♦ Gerard Ten Have ♦ Evert Jan Hazeleger ♦ Pieter Hazenbosch ♦ Robert Heij ♦ Els Hekstra ♦ Saskia van Helden ♦ Hietkamp ♦ Annemarie Hinten ♦ Elise van Hoek ♦ Jan de Hoog ♦ Jan Hoogland ♦ George Hooijer ♦ Gerben Horst ♦ Henriette Hulsebosch ♦ Menno van Hulst ♦ Nico van Jaarsveld ♦ Kees Jansen ♦ Arie Jansen ♦ Henk Jochemsen ♦ Bert de Jong ♦ Siepie de Jong ♦ Jaap Jongejan ♦ Huib Jongenburger ♦ Herman Kaiser ♦ Harry van de Kamp ♦ Arie Kars ♦ Werner van Katwijk ♦ Huib Klamer ♦ Bernard Kobes ♦ Eelco Koehoorn ♦ Pieter Kohnen ♦ Erik Kolkman ♦ Jaap Kooij ♦ Ad Koppejan ♦ Gerard de Korte ♦ Ranfar Kouwijzer ♦ Joany Krijt ♦ Paul van Kruining ♦ Piet Kuijper ♦ Wim Kuiper ♦ Anja van der Laan ♦ Gerrit Leene ♦ Maurice Limmen ♦ Joke Litjens ♦ Arjan Lock ♦ Jaap Lodewijks ♦ Emile Lohman ♦ Ineke Ludikhuize ♦ Marianne Luyer ♦ Albert Jan Maat ♦ Inge van de Mast-Veenendaal ♦ Paul Monchen ♦ Peter Muis ♦ Roger Mullers ♦ Joost van der Net ♦ Hans Nijhuis ♦ Ben Nitrauw ♦ Peter Noordhoek ♦ Aernoud Olde ♦ Wim Oolbekkink ♦ Pieter Oudenaarden ♦ Anikó Ouweneel ♦ Ulrica van Panhuys ♦ Ruth Peetoom ♦ Anna Pelzer ♦ Betty Poutsma ♦ Greet Prins ♦ Annemiek Ramaekers ♦ Jan van der Reest ♦ Ron Rijnbende ♦ Niels Rook ♦ Edwin Ruigrok ♦ Ineke van Ruler ♦ Henk van der Sar ♦ Peter Schalk ♦ Evelien Schipper ♦ Martin Schneeberger ♦ Willem Schoonen ♦ Gerhard Schuil ♦ Schut ♦ Ruth Seldenrijk ♦ Johan Slendebroek ♦ Johan Slok ♦ Jaap Smit ♦ Wim Sneep ♦ Rienk van Splunder ♦ Anne Stael ♦ Meindert Stolk ♦ Hillie van de Streek ♦ Elly Teune-Kasbergen ♦ Rien Timmer ♦ Hester Tjalma ♦ Bert Tol ♦ Thijs Tromp ♦ Stan Uyland ♦ Manon Vanderkaa ♦ Rianne Veenstra ♦ Johan van der Veer ♦ Pieter de Vente ♦ Birgit Verstappen ♦ Marinus Verweij ♦ Carla van der Vlist ♦ Ine Voorham ♦ Ineke Voskamp-Leerdam ♦ Anne-Marie Vreman ♦ René Vrieling ♦ Jet Weigand-Timmer ♦ Lisette van der Wel ♦ Lara van der Well ♦ Jan Wessels ♦ Josine Westerbeek-Huitink ♦ Jan Westert ♦ Theo Wierema ♦ Arend van Wijngaarden ♦ Rein Willems ♦ Henk Willigenburg ♦ Tiemen Zeldenrust ♦

Teksten, presentaties en foto's zijn beschikbaar. Ook beschikbaar: [> Het boekje Ontmoetingen met LeF en [> Het congresverslag
Zie voor overige publicaties de pagina Publicaties.

Josine Westerbeek - Huitink is door de Raad van Toezicht benoemd als nieuwe voorzitter van het CSC

Josine Westerbeek - Huitink was van 1998 - 2005 bestuurder sociale zekerheid en arbeidsmarkt bij de Vakcentrale CNV, vanaf 2011 was zij tevens vice-voorzitter van het CNV.
Van 2005 - 2012 was Josien Westerbeek - Huitink directeur van Wilde Ganzen.
In 2011 ontving zij de Adriaan Borstprijs.
Nu is zij voorzitter van het CDA-Vrouwenberaad en heeft zij een eigen bedrijf, MenS-en WerK, waarbinnen zij externe opdrachten c.q. activiteiten ontwikkelt en uitvoert.

Herman Kaiser ontvangt de Adriaan Borst Prijs 2013

Bij zijn afscheid als voorzitter van het CSC heeft het bestuur van de Stichting CSC de laatste Adriaan Borst Prijs toegekend aan Herman Kaiser. Hij geeft de prijs door aan twee armoede projecten, één in Nicaragua en één in Arnhem.

Donderdag 29 augustus 2013

Congresvoorzitter was Frank van den Heuvel, directeur Public Affairs TNO, bestuurslid Socires

Franciscus als impuls voor een hernieuwde christelijk-sociale beweging Lezing door Herman Kaiser, voorzitter Christelijk-Sociaal Congres
[> Haal de presentatie van Herman Kaiser op